Ucankus evet benım 4-5 gun kala baslamıstı bende adet olucam sanmıştım ertesı gun coook sılık cızgı çıktı adet gununden bı gun sonraya kadar falan kahve sıldıkce yada çamaşıra bulaşan sekılde gelmeye devam ettı , donem donem de 5. Ayıma kadar lekelenme yaşadım leke ıle hamıle kalınca oyle oluyor derler …
Şuan ikinci gebeliğim bunda lekelenme en basında yaşamadım ama 10 haftalıkken oldu yıne 2-3 hafta kadar , olabılıyor kuzum yanı tebrik ederim seni sağlıkla tutunsun buyusun gelişsin inşallah amin 🤲🏼🥰