Beratcan Mrb arkadaşlar gebelik şekerinden dolayı bu gün yatış verildi bana 38+5haftalığız aranızda bu sebepten dolayı yatan oldumu.iki üç gün sonra da suni sancı verceklermiş bana.sureç nasıl ilerliyor çok tedirginim suni sancıdan korkuyorum 😔
ikotrtn Beratcan sizin ve bebeğinizin hayatını tehlikeye atmamak için yatış vermiştir panik yapmayın Drunuz en iyi olanını yapıyordur
Beratcan ikotrtn biliyorum ama şu an hiç açılmam da yok suni sancı vericeklermiş bu gün yada yarın o beni tedirgin ediyo.o ağrıyı da çekip sonra açılmam olmazsa sezeryana alırlarsa diye korkuyorum🥺
Beratcan Biriciklerim3 şeker yüklemesi yapmıştım o zaman biraz yüksek çıkmıştı doktorum dikkat edersen bişey olmaz demişti.sonra devlet Hastanesi’nde takibe geldim onlar o sonuçlara bakarak yüksek dediler takibe aldılar işte beni her hafta yüksek çıkınca.son haftada yatış verdiler işte
Beratcan Biriciklerim3 ama şeker yüklemesi yaptırmadan önce şekerim yoktu.ne zaman onu yaptırdım çıktı bişey anlamadım