avacadolugiz yakın zamanda sezaryen doğum yaptım eşim de benimle birlikte doğuma girdi. Normalde ben odama çıkana kadar bebeğin kimseye verilmesini istemiyordum hastanenin uygulaması da bu şekildeymiş zaten çok sevinmiştim. Çünkü eşime teslim edilsin isterdim elbette ama ondan sonra herkes elden ele gezdirecek diye istemiyordum açıkçası. Eşim bebekle birlikte ameliyathaneden çıktı bebeği direkt bebek bakım odasına alıp giydirmişler sonra da herkes görsün diye camın önüne götürmüşler ben gelene kadar, benim odadaki işlemlerim bitince de temizlenme, giyinme vs. hemen bebeği getirdiler zaten. Böylece bebek her şekilde ilk anneyle temas ediyor