cansuerg Çok heyecanlıyımmm, hala o kadar belli kasılma acısı yok ; ölüyorum bitiyorum olmuyorum. Sizde durumlar nasıl?
elaweannesi cansuerg ben geberiyorum bu geceyle beraber son 4 gecemiz 5. Gece beraberiz inşallah ama oturarak uyuyorum düşün allah kolay sağlıkla geçirsin inşallah hepimizin doğumunu
Emelyetik cansuerg bende tam sizinle aynıyım 5 günüm var doğuma bugünku kontrolüne kadar normal doğum demişti doktor bugün ise yüksek ihtimal sezeryan olursun dedi cumaya gün verdi bakalım
Kediannesi21 cansuerg benimde son 4 cumartesi sezeryanım var yalancı sancılarım oluyor nisanımda geldi bakalım suyum gelmezse cumartesiye kadar beklicez ❣️
Seyma_erkan27 Asel-2023 Aynen al benden de o kadar 3 hamilelik ama hiç 2 sine benzemiyor ölüyorum resmen 🥴
momness Asel-2023 ayy havalar aşırı sıcak zaten kan hacmimizde gebeyiz diye yüksek hepten daha zor oluyor
Seyma_erkan27 cansuerg Son 26 ama heran doğum olacak gibi oturamıyorum hiç çok baskı yapıyor sol tarafa hep toplanıyor kasılıyor bakalım ne zaman gelecek 🥴
Asel-2023 Seyma_erkan27 ya 3.culer mi böyle oluyor acaba 28 haftalık hamileyim ama sanarsin 40 ağırlaştim felan sizde de oylemi