ADA_230615 Arkadaşlar öncelikle Allah herkese hayırlı evlat hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıcakla kucagımıza alalım hepimiz bu hafta dogum yapcam ve bebegimizin ismine karar veremedim yardimci olurmusunuz sizce Zeynep Ada mı Yoksa Aden lina mı❤❤
rumeysattnc Yazmelegi_ bende çok istiyorumdum aden lina ismini ikiside anlamszmış siz soruşturdunuz mu acaba
rumeysattnc Yazmelegi_ ben 2 tane hocaya sordum çok istiyordum adeni hocalar ibranice anlamı doğru değil dediler o yüzden sordum sonra lina çok istedim onuda aynı dediler sare ismine karar verdik
rumeysattnc Yazmelegi_ anlamları görünce bende çok etkilendim ama hocalar google görünen her ismin anlamının doğru olmadığı söyledi
rumeysattnc ADA_230615 benide bilgilendirirseniz sevinirim ben sordum ama bir umut belki sizden güEzel birşey duyarım
Ada_ada ADA_230615 zeynep ismi kendi başına çok güzel bir isim zaten Ada ile de uyum sağlamış ama diğerini çok uyumlu bulmadım. Aden ya da Lina tek kullanıldığında daha güzel bence