Esennaydn Kızlar ben 35 haftadayim daha nts girmedim cuma gunu gidicem bakalim kontrole buyuk ihtimalle girerim heralde nts ucretlimi bide.surekli cagirrmi doguma.kadar ayriyetten muane alcak her hafta cagirirsa
Gunes17 Esennaydn NTS DEĞİL NST 😊 Benim gittiğim hastanede ucretsizdi ama ucret ödeyenler okumuştum burda 500 TL veren bile vardi
esraEb Esennaydn 23-34 hafta arası iki haftada bir 36 dan sonra haftada bir 40 tan sonra üç günde bir nst çektiriliyor. Devlette ücretsiz.
seyda53 Esennaydn doğuma kadar beni çağırmıştı ücretliydi 90tl nst sonrası muayene ediyodu yani bakıyodu ultrasona ama onun için ek bi ücret ödememiştim
Elifftrkgl seyda53 merhabalar bende muhabbet hanıma gidiyorum size birşey sormak istiyorum normal doğumda size lavman yapıldımı