Kızlar bende de var ilk 25. Haftada başladı şuan 28. Haftadayım ama aşırı bir ağrı böyle doktorumla konuştum rahim büyüdüğü için dedi normalmiş ve büyüdükçe artacakmış. Kanama olmadığı sürece korkma dedi , nasıl geçecek 80 gün bilmiyorum allah yardımcımız olsun 🙏🏻