Merhaba değerli anne ve anne adayları, benim bir evladım var ve ikinci için kendime bir kaç ay daha zaman biçmiştim bedenen ve ruhen hazır hissetmek için, bunun için hayatımda ilk kez ertesi gün hapı kullandım . Ortalama 24 saat sonraydı fakat 72 saate kadar koruduğu biliniyor bu hapların, velhasıl ilaca rağmen hamileyim. Tabiki üzgün değilim Allah’a hamdolsun ,rızkı şimdi varmış bebeğin ama gerçekten çocuk düşünmeyip bu haplara güvenecekleri şimdiden uyarayım istedim .. ben şikayetçi değilim sadece şaşkınlığımı paylaştım ..