Bende 29+2 deyim ama geçen hafta grip
Oldum daha geçmedi geniz akıntısı da yaptı ondan mı ne bunalıyorum daralıyorum uyku şimdiden haram oldu ve gözlerim bulanık görmeye başladı gripten mi
hamilelikten mi bilmiyorum sürekli ağlıyorum nasıl geçecek 2.5 ay bilmiyorum 😞😞 sizlerde bu şikayetler var mı 😞