DuyguKays kesinlikle elektrikli aldım, manuel zaman kaybı. Bir çok tanıdığım sağımın sütü arttırdığını söyledi, bir arkadaşım sütün var kı yok mu ona göre alırsın dedi. Ben güzel bir indirim yakalamıştım sağım yapacak vaktimin olacağını da düşündüğüm için aldım. Bakalım inşallah kullanmak nasip olur