Nurhayat1212 Su yuzuk ile cinsiyetini yapiyorum 2 kiz 1 erkek ve 3.de duruyor:D Ama hep mi ayni cikar iki kere yaptim ikisinde de ayni acabaa dogrumuu🤰💜
dulna2019 Nurhayat1212 bence dogru 😁 yillardir kime yapsak hic sasmiyor, cocugu olmayan iki tanidigimda milim kipirdamiyor mesela yuzuk 🙄 ben esime de yaptim garanti olsun diye aynisi cikiyor 😁😁😁
Nurhayat1212 Akrabamin ve arkadasimin 2 cocugu var onlarda ne alaka demisler ikisininde 1 kiz bir erkek cikmis smdi ikisininde ayni ve 3te durmuslar :))
Nurhayat1212 dulna2019 Evet bende 2 kere yaptim hic sasmiyo sasirdim dogrusu tabiki Rabbim bilir ama sasirtici bir durum ayni cikmasi:)
EmraheydaBier Nurhayat1212 gerçekten inanıyomusunuz böyle şeylere inandığınıza ben inanamıyorum bukadarmı😂😂