Herkese merhaba kızlar, özel sektörde mühendisim, maaşım eksik yattı. Doğum iznine çıktığım günden sonraki maaşımı sgk yatıracağını söylediler. Benim her hangi bir başvuru yapmama gerek var mı, e devlete ibanımı tanımladım. Ya da aynı durumu yaşayanlar maaşınız sgk tarafından tam olarak yattı mı