Merhabalar, biz ev sahibimizi hamileliğin ilk aylarında defalarca aradık böyle böyle bir durum var kontrat tarihine kadar beklemeyelim evden çıkarma planınız varsa bilelim diye. Her seferinde erteledi öyle bir durum yok oturacaksınız diye. Şu an kontrat doldu sayılır doğuma da bir ay var ama tabi ne zaman geleceği de belli değil bebişin. Evden çıkmasak ihtar çekmesini beklesek gerçekten oğlu oturacaksa dahi 6 ay vaktimiz kalıyor mu. Yoksa haklı sebep olduğu için mahkeme önceye çekebiliyor mu bu süreyi bu konuda bilgisi olan var mı? 6 ay süremiz olacaksa en azından bebek kendini toparlar biraz, ama erkene çekilecekse de 2 aylıkken vs taşınmamız aşırı zor olur yaşadığımız şehirde pek kimsemiz yok şu an en düşük kira 10 binden başlıyor…