Fceylan Merhaba programa gore 6. Hafta doktorun dedigi 5 hafta 5 gunluk ic kese dis kese var ancak bebek yok dedi normalmi 10 gun sonra tekrar gidecegim kan aldi korktum birazcik bebek yok diyince gormeyi umuyordum
Branneguncesi Fceylan ben de 5 hafta da kese görülmedi canım sonra görüldü 8. Hafta da gittiğimde gördüm
1prensannesiiiii Fceylan bizde 5. haftada gittiğimizde keseyi alttan görmüştü doktor 7 de bebeği gördük çok şükür
Gunes17 Fceylan daha erken 6 haftada en geç 7 ye kadar görürsün bebeği hemen sıkıntı yapma endiselenme