momlife10 Kızlar 6. haftanın içinde olup geç döllenme yaşayanlar durumunuz nedir ? Doktora gittiniz mi vs. Benim büyük ihtimal 2 hafta geç döllenme yani tahminimce 4 haftalik yarın doktora gidicem kese gorurmuyum acaba
Ceren_075 momlife10 momlife10 ben gittim aynı şekilde son adet tarihime göre 6+4 olarak gözüküyor ama ulturasonda 4 haftalık gözüküyor 2 hafta sonra tekrar gideceğim o zaman net belli olacakmış ve beta artışım güzel dedi ve bekliceğimizi söyledi senin betan kaç benim şuanda 3174
Cansss05 momlife10 benimde 8 hafta uygulamaya göre ama şuan 5 haftalık geriden geliyorum ve sadece kese görebildik bu hafta tekrar gideceğim
momlife10 Ceren_075 ben yarın gideceğim beta 3 kez yaptırdım ayın 4ünde 573 tü bir daha yaptirmadim güzel artış olduğu için