12457 Hanımlar merhaba yemi doğum yaptım ve anne sütü veriyorum sadece doktora kontrole gittiğimde emzirirken hangi doğum kontrol hapı kullanabilirim dedim ilk 6 ay kullanma dedi ama eşimde korunmam ben diyor geri çekilme yöntemi diyor ama ben güvenemiyorum emzirirken kullanan var mı
Serennityyy 12457 merhabalar ben eczanede çalışıyorum cerazetta diye bir hap var emzirme de de kullanılan genelde onu söylüyorlar doktorlar
Blossom 12457 Hem doğum yap hem emzir hem de korunmayı da sen üstlen. Bu kadar ödün vermeyin kendinizden. Çok sinirleniyorum ben korunmam dedikleri zaman kabullenmenizi. Mecbur tut. Niye kendine hormon yükleyesin ki beyefendinin keyfi için? Yapacağı tek şey prezervatif kullanmak bir zahmet onu da yapsın.
bebitomom 12457 o korunmam ben diyorsa sende ilişkiye girmem ben de bu ne ya sadece kendilerini düşünüyorlar ilaç içeceğin yere beyefendi 6 ay kendi korunsun bi zahmet
Simanurr Doktorum bana üç ay bittikten sonra cerezetta isimli hapı kullanabilirsin dedi bir senedir kullanıyorum hiçbir sorun olmadı hala emziriyorum da
Serennityyy Yazmelegi_ dolmadan da başlayabilirsiniz çünkü doğum kontrol haplarını kullanmaya başlayınca ilk kutu korumaz 2.kutudan sonra korumaya başlıyor bilginiz olsun
Yazmelegi_ Serennityyy anladım teşekkür ederim hani adet olmuyoruz ya kullanım süreci sıkıntılı olur mu
Serennityyy Yazmelegi_ zaten bir süre adet görülmediği için aralıksız kullanılabiliyor sıkıntı olmaz yani bunu kullanmak için adetin 2 3 gününü beklemenize gerek yok ama doktorunuza da danışın isterseniz daha net olur
Blossom bebitomom 1 gün bile doğum kontrol hapı kullanmadım. Kendime hormon yükleyemem. Adet kadında, gebelik kadında, doğum kadında, emzirme kadında. Yapacakları tek şey korunmak. Kadın tamam dediği için alışıyorlar.
bebitomom Blossom benim adetim çok sancılı geçiyordu bekarken kist varmış 1 buçuk yıl kullandım evlendikten sonra çok iyi geldi hap adetim sancısız normal devam etti kanamam azaldı çok şükür kist de yok oldu zaten bırak bırakmaz hamile kaldım ama bebekten sonra bende hap içmeyi düşünmüyorum zaten adet sancım ve kist için başlamışken korunmak içinde devam ettim ama sorun çözüldü şükür her gün hergün neden hap içeyim zahmet olmazsa onu da erkek yapsın
Blossom bebitomom Ben de bekarken birkaç ay kullandım ama dediğin gibi korunma amaçlı kullanmam. Sorumluluk almayı öğrensinler. 😒