Merhaba cağnım gebişler. 28+2 haftalık gebeyim. Kamuda çalışıyorum. Doğum öncesi iznimi doğum sonrası kullanmak için 37. Haftaya kadar çalışmayı planlıyorum. Doktorum şuan izinde ay sonu gelecek. Bende o sıra 32. Haftaya girmeme birkaç gün kalıyor. 31. Haftada 10 günlük rapor alsam 32. Haftaya girdikten sonrası için çalışabilir raporu alabiliyor muyum? Böyle yapan var mı? Prosedür nasıl oluyor bilen yazabilirse çok sevinirim.