39+4 haftalık hamileyim bugün doktora gittim.40. Haftaya geldik hala sancım vs hiç bir şey yok.Açılmam hele hiç yok. Çocuk doğum kanalına yakınmış ama tam girmemiş. Doktor pazartesi seni suni sancıyla doğurtacağım dedi. 40. Haftayı geçmiş oluyor çünkü 🥹 Bende dedim dayanabilir miyim? Normal sancıdan daha zormuş falan diye. 30 saat bile sürebilir dedi kişiden kişiye değişir dedi gözüm korktu. Normal doğum yanlısı biriyim. Hayati bir şey olmadığı sürece sezeryan düşüncem yoktu ama hiç açılmam yok suniyi o kadar saaat çekip sonra birde sezeryana girersem boşa o kadar acıyı çekmiş olacağım sizce suni sancı mı? Sezeryan mı?