Havvanurrr06 canim ben genetik test icin bilgi aldim 8-9 milyar civari imkanınız varsa yartirin derim daha garanti sonuçlar cikiyormus. Orayi aradigimda dedi ki tarama testlerin dogruluk orani yuzde 60. O kadar cok duydum ki riskli soylenip sağlıklı dogan o stresi yasamamak icin ben sahsen yaptirmayi düşünmüyorum sizde cok umursamayin bence sağlıklı olur inşallah 🤲🏻 amniyosentezi tam bilmiyorm karindan sıvı alınarak yapilansa eğer kesinlikle yaptirmayin dokturum sivi kaybına sebep olup düşüğe yol açabiliyor dedi