karanmom Kola veya başka asitli içecek içiyor musunuz , ben içiyorum bazen aşırı bir heraret basıyor beni
Kanalize karanmom bende sıcaktan bunaldıkça içiyorum sonrasında bol su içiyorum şekeri ve asidi tolere ediyordur inşallah🤭
Fereh2000 karanmom ben içmiyodum çok iyi gidiyodum ta ki son 10 güne kadar o kadar sıcak oldu ki insan serin içeceklere veriyor kendini bu arada 39+2 olduğum için artık çok ta takmıyorum 😅
karanmom Gunes17 bende dayanamıyorum ilk gebeliğim, kesinlikle içilmemesi lazımmış,ama haftada bir iki bardak içiyorum havalar öyle sıcak su bile kesmioo Allah’ım korusun inşallah
karanmom Kanalize zaten çok su içiyorum hamilelikten önce icmezdim şimdi içim yanıyor ozaman eğer içersem asitli içerim gene ,😂bol su tuketirim
Kanalize karanmom aynen eşim kızıyor ama hepsinde şeker var ha kola içmişim ha meyve suyu diyorum her zaman içmiyorum zaten sonuçta önce mideye gidiyor direkt bebeğe gitmiyor tabi etkilemiş olmayayım kimseyi tamamen kendi düşüncem 😋
Bsrcip karanmom Zühre ana markasını önermişti arkadaşım hatta tadını denemiştim. 2 3 yemek kaşığı kadar koyuyorsun bardağa üzerine 1 adet sade soda. Hafif karıştır buz gibi miss.
Nurrdmr15 karanmom içiyorum kola meyveli soda gazoz havalar inanılmaz sıcak duramıyorum vala ilk kızımdada içmiştim bundada içiyorm bi sorun yaşamadım şükür