Balbebek012 tuq_ba Asel Gökçe de çok güzel oluyor bak normalde iki isim sevmem ama bence çok güzel oldu ikisi
tuq_ba Balbebek012 bana da ikisi çok güzel geliyo acaba dedim iki isim mi koysam tek mi karar verememiştim 🤭😂
sevgi9654 çevremdeki tüm gökçelerin ya psikolojik sorunları var ya da değişik hareketleri… benim tanidiklarimla da alakali olabilir😂 ama ben olsam asla gokce koymazdim🫠