betulbeyaz Soğuk suya sokmak ve yukarı kaldırmak bir nebze hafifletse de sonrasında hemen tekrarlıyor.. Benimde incecik ayaklarım balon gibi olmuştu, doğumdan 15 gün sonra geçti ,ayaklarımın şiş haline o kadar alışmışım ki şişi inince meğer ne güzel ayaklarım varmış diye devamlı ayaklarıma bakıyordum , 😅