Dlktpl canım bende çocuk istemiyle doktora gitmiştim,alttan muayene oldum rahim kanalına baskı yapan bi kist var dedi.ama baskı ne kadar yapıyor,ne kadar çocuk için engel,kistin alınması gereklimi histeroskopi yapamadan bilemem dedi,hemen oldum zaman kaybetmek istemedim,kisttin alınmasına gerek kalmadı ama hafif bi yapışıklık varmış onu kesmiş sadece,çok çok hafif ağrım oldu gün içerisinde adet ağrısı gibi,2-3günde çok hafif kanama oldu,çok şükür 🙏🏻 1 ay sonra ikizlere hamile kaldım normal yollarla,şimdi 21.hafta biticek Allahın izniyle..