Canım benim 33+6 da doğum yaptım ikizlerim 23 gün kuvözde kaldılar 1 hafta antibiyotik tedavisi gördüler 2020-2145 doğup 1600lere kadar kiloları çok düştüğü için doğum kilosuna ulaşmasını beklediler emme refleksini faln öyle çıkarttılar zordu ama sonu güzel oldu kendini üzme diyemem tabiki üzülüyorsun ama dirayetli ol sütünü sağ götür yavruna ❤️ bak benimkiler şimdi 6 aylık oldular ek gıda derdindeyiz o günlerde sütüm 1 damla daha çıksın diye uğraşırdım zaman o kadar çabuk geçiyor ki Allahın izniyle bu günleri atlatacaksınız ve gün gelecek sende benim gibi burdan birilerinin içini ferahlatmaya çalışacaksın 🙏🏻❤️