Koalammm Kızlar muayeneye gittikten sonra diğer muayeneye bir hafta içinde gidince hakkımızdan düşüyor mu düşmüyor mu? bana sigortacı düşmüyor demişti. bir hafta içinde tekrar muayaneye gidip hakkından dusmeyen var mı?
minikpandaaa Koalammm 10 gün içinde olanlar kontrolden sayılıyor ama hastaneye göre değişiyordur belki
Orucu12 Koalammm normal 9 gun hakkınız var o sürede dusmemesi gerek kayıt acan kontrol acarsa yeni kayıt acarsa duser
Koalammm AleynaResul yedi gün içinde miydi canım yoksa on mu ben salı günü gitmiştim en son tam 10. Güne aldım diğer randevuyu acaba düşer mi hakkımdan.
AleynaResul Koalammm 10 gün sonra son bazı yerlerde 15 hastaneye göre değişiyor bu arada eğer özel acile giderseniz de muayene hakkınızdan gidiyor bilginiz olsun biz bilmiyoduk o yüzden ayakta tedavim bitti 😅
Ebebe Koalammm kontrol randevusu diye özellikle belirtin veznedeyken. Kontrol ediyorlar tamam diyorlar
Koalammm AleynaResul kaçıncı haftadasiniz benim iki hakkım kaldı tam 37 hafta olduk. cuma günü randevum var yine. en son gittiğim muayene saymazsak tam 10. Güne randevu almıştım. sonradan aklıma geldi yedi gün içinde mi on gün içinde mi ne gidersek hakkımdan düşmediği öne mi çeksem biraz napsam bilemedim 😁😃
AleynaResul Koalammm ya ben çok sıkıntı çektim 15.haftama kdar 2 hafta önce de hastanede yatıyodum acile git gel falan derken muayene hakkının ağzına sıçtım afedersiniz yatış ve doğumum ücretsiz ama ayakta tedaviye o yüzden pra veriyorum daha 18.haftamdayım çünkü 😂
Koalammm AleynaResul çokta erkenmis daha😁 ama olsun canım bebeğin sağlığı yerindeyse sıkıntı yok boşver varsın bitsin. Yatışlı tedavi hakkında bitti mi canım o zmn bir kere hakkımız var ya çünkü
AleynaResul Koalammm aa öyle olmaması lazım aslında bence yani allah korusun dünya hali gerek kalmasın tabi de yinede tek hak olmamalı ya
Koalammm AleynaResul aynen onuda işte doğum günü kullanmış olcaz Allah’tan baştan beri bir sorunumuz olmadı da yatış yapmak zorunda kalmadık. Bizim poliçeler farklı galiba o zmn