Selam kızlar aslında bu ikinci gebeliğim ama ilk doğumum 4 cm açıklıkla sancım hiç yoktu suni sancıyla doğum yaptım o yüzden tecrübesiz sayılırım gebelik şekeri var bende 34+6 bugün normalde ama bebek 1 hafta önde gidiyor gelişimi ve bugün öğleden sonra aralıklarla belime sancı giriyor ama karnıma yada kasığıma vurmuyor yani doğum yaptığım zaman ki gibi değil bu sancı doğum sancısına evrilir mı perşembe günü kontrolüm vardı nar falan bakılacaktı belime sancı girdiğinde karnında bebekde toplanıp sertleşiyor karnım doğum yakın olabilir mi