sdkln Kimler 11 haftalık kızlar nasıl gidiyo hamilelik biz bugün ikili tarama yaptırdık 2 hafta sonra çıkacakmış sonucumuz ama herşey yolunda dedi doktorumuz çok şükür🙏 Cinsiyet içinde o zaman bakarız şu an çok küçük dedi hayırlısı bakalım☺️
Rmysaduran Biz de 11 haftalığız iki hafta sonra randevumuz var testi yaparız cinsiyetini de söylerim dedi doktorumuz 😊🙈🙈
sdkln Hamileliğin nasıl geçiyo canım ben bulantılarla uğraşıyorum hala hiç kilo da alamamışım bu yüzden doktorum iyi dedi bulantılar geçince alacak mıyım bakalım ☺️
Rmysaduran sdkln çok bulantım olmadı iki haftadır sabahları oluyor ama çok baş agrım Var hemen hemen hergün agrıyor başım bu sefer gittiğim de dr söyleyeceğim ☺️ Belki ilaç verir 🤦🏻♀️
sdkln Rmysaduran Parol minoset dışında ilaç veremez canım ama danış tabi yinede bende de migren var ara ara ağrı oluyo serum takabiliriz demişti inşallah geçer senin de kısa zamanda ☺️