-Mercimek-4 Merhaba kızlar, erken doğum riskim var 30. Haftaya giriyorum birkaç güne bebek 1580 gr erken doğum yapan yada riski olan var mı ? Süreçleri nasıl atlattınız nasıl geçiriyorsunuz destek lütfen
Sm135 -Mercimek-4 benimde riskim vardı Şuan nidicard kullanıyorum 29 da başladım Şuan 35 olduk siz ilaç kullanıyor musunuz
Aslanmommm 31 haftalığız 1 cm açıklığım varmış 3 gün hastanede kaldım 30 saniye bile ayakta kalmamamı söyledi doktor eve geldim yeni sürekli yatıyorum 🥺
-Mercimek-4 Aslanmommm Şimdi nasıl oldun bana doktor saat başı kalk yürü pıhtı atar biryerine dedi dün sancılandım nstye girdim biraz sancı çıktı bugün yine gittim çıkmadı bende hep yatıyorum ama tuvalete yemeğe kalkıyorum çokta korkuyorum Allah yardımcımız olsun
Aslanmommm -Mercimek-4 doktor 34. Haftada rahmin iyileşir demişti son 2 gün kaldı ama şu anlık bi sıkıntım yok ufak ufak kalkıyorum işimi yapıyorum 1 hafta önce tekrar nst ye bağlandım sanci vs çıkmadı
-Mercimek-4 Sm135 Benim gebelik şekerim olduğu için sadece progestwn kullanabiliyorum diğer ilçlar şekerimi yükseltiyormuş iyi ilerlemişsin rabbim sağlıkl kavuştursun hepimizi bizde 32 olduk bugün rabbim benire ilerletsin inşallah
Sm135 -Mercimek-4 bende de çıktı gebelik şekeri ama evde ölçüyorum sürekli 140-150 yi geçmiyor artık doktor nidicard verdi ama o da çarpıntı yapıyor sürekli. Amin inşallah sizde vaktinde sağlıkla kucağınıza alınır inşallah bebişinizi🙏