Bu son 2 paket diye önce kendimi koşulladım başka almayacağım içmeyeceğim diye sartladim kendimi ama ben çok içmiyorum günde 4 5 dal . Aynı şekilde devam ettim 4 5 dal içtim ama bunları yarıda söndürdüm ve attım. 2 paket bittikten sonra da bir daha almadım çok zor oldu evet ama bebeğe vereceği zararları dusumdukten sonra bu zorluğa da dayanabilir insan. Erken doğum, düşük doğum ağırlığı, bebekte çeşitli anomaliler… tabi her içene bir şey olmuyor ama bu olmayacağı anlamına da gelmiyor.