Caglaermis1 Kızlar biz 38+0da suyumuzu gelmesiyle dünya ya gözlerinimizi açtık 2 günlük olduk ama bizim kız biraz uykucu çıktı kendi istemedikçe emmiyor sürekli uyuyor önerilerinizi alabilirmiyim bu konuda
Matmazelbebi Caglaermis1 Maşallah 😍 Bol bol hasret giderin darısı bizlerin başına inşallah adı ne oldu küçük hanımın 🐣🌺
Ikiz_annesii Caglaermis1 topuguna burun diyordu doktorlar tırnağınızın ucuyla. Hayırlı olsun bu arada Rabbim hayirli evlat eylesin❤️❤️
EmreBeyiBeklerken Topuğunu sıkın ben de öyleymişim babam topuğuma iğne batırıyormuş uyanayım diye bir de burnunu sıkıyormuş 🤣🤣