Bana geçen hafta 34. haftamda nst de sancım cıktıgı için vurdular 2 doz ama aşırı ödem ve kalp carpıntısı yaptı bende erken doğum riskin yoksa vurulması garip geldi bana kortizonlu iğne sonucta vurulduktan sonra yan etkisi oluyo malesef. Benim bebeğim bile 3 günde 300 gr aldı o iğneden dolayı tabi risk oldugu için ben mecbur vuruldum bide her vücutta etkisi farklı belki sizde hiç yan etki yapmaz