slmsnl şeyyy bende size bi soru sorsam ? Bende ikiz hamileyim. 30 hafta bitiyor. Dün akşam saat 9 gibi kasılmalarım başladı sonra çok arttı yürümekte bile zorlandım vajinamda baskı ve bebeklerimde de karnımda sertleşiyordu. Harekette azalmıştı sonra sabah 5 gibi düzelir gibi oldu. Bende acaba üşüttüm mü dedim gaz mı oldu dedim çünkü isal de olmuştum. Bugün de doktora gitmedim. Sizce gitmeli miydim yada doktorumumu aramalıydım . Sizde erken Doğum yapmışsınız ondan soruyorum 😞😞