Annetubiss Canım doktor bana ilaç falan vermedi ben hemen doktorumu aradım zaten. Doktor kanama ve şiddetli ağrın yoksa hiç bir problem yoktur yine de aklında bir soru işareti kalırsa bakalım dedi. Doktoruma çok güvendiğim için, muayene günümede 1 hafta olduğu için gitmedim. Çok şükür bir problem yaşamadım. Ama buraya yazdığım zaman herkes kötü enerji verdi strese soktum kendimi boş yere.. Benim de koşturduğum çalıştığım bir gün olmuştu akıntım. Doktora sormuştum bedenimi yormamam gerektiğini, ev işlerini olabildiğince hafifletmem gerektiğini söyledi. Her anneye önerisi bu oluyor doktorumun☺️ Sen yine de temizlik yaparken ani hareketler, ağır bir şeyler kaldırma, çok ayakta durma, ben küçük bir iş yapsam biraz dinleniyorum mola veriyorum tekrar işimi görüyorum 😌 Bu dönemde herkesin söylediğine pek bakma çok ciddiye alma doktorun ne diyorsa o. İnşallah sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip olur 💖🙏🏻