kullanici1234bes ilk 1 hafta zor geçiyor çok normal acılarınızın olması. Dikiş yerinde akıntı kanama vs varsa enfeksiyon olabilir. 48 gün oldu sezaryen olalı halen karnıma dokunduğumda etlerim acıyor ilk zamanlar iç dikişlerim o kadar acıyor ki karnıma değil dokunmak çamaşır giymek bile işkenceydi çok şükür şimdi tahammül edilecek seviyede. Size tavsiyem fırsat buldukça bebek uyudukça siz de dinlenin güzel beslenin bol su için benim doktorum parol içebilirsin zorlanınca demişti siz de doktorunuza sorun izin verirse için, zamanla geçecek herşey Allah kolaylıklar versin inşallah 🙏🏻🤍