mmirzamm Burcuozoglu bende aynı haftadayim bugün karnımı açtığımda farkettim benim sol tarafta şişlik böyle sağ taraftan daha yukarda sebebi nedir acaba kontrolüm haftaya bebek o tarafta diye olabilir mi 🤔
Zeynooosekooo Burcuozoglu benimde bu gün 14+5. Önce sağ kasıkta ağrı oldu iki üç gün önce böyle dokundukça canım yanıyor. Şuan da kasığım şiş rahimle alakalı birşey mi bilmiyorum korkuyorum acaba bebeğe mi bişe oldu diye
Burcuozoglu mmirzamm merhaba benim kistim olduğu için sertliği hissediyorum doğuma kadar da olucakmış. Bebek değil
mmirzamm Burcuozoglu anladım g cmis olsun benim de enfeksiyon varmış galiba ondan bebekle ilgili bı sorun yok çok şükür 🤲