Kızlar selam. Bilenleriniz vardır belki buraya çok yazdım. Marjinal plasenta previa teşhisim var ,kanama ve zorunlu sezaryenden dolayı hastane ve doktor değişimine gittim. Donanımlı bir hastane arayışım mevcut. Donanımdan kastım yenidoğan ve yetişkin yoğun balımı, anestezist , nöbetçi kadın doğumcu ve kan stoğu anlamında . Şimdilik Pendik medikal park gündemimizde ama o da bir tık uzak. Bu anlamda hastanesinden memnun olan var mı? Ya da önerebilecek bir hastane bilen ?