Ravza-yigit Kızlar doğum yapalı tam 1 ay oldu normal doğum yaptım ama bu sıcaklarda asla korse takamadım takamıyorum.korse takmadan göbeği kalmayan var mı nolur birileri beni rahatlatsın hala duruyo göbek 🙄
Askkus Ravza-yigit korse takma ince bi tülbent yazma tarzı sar göbeğine zaten ıkı üç regl den sonra tamamen gidiyor
Daisy0000 Ravza-yigit Bende 23Haziranda Doğum yaptım. Aynı şekilde sıcaktan aslaaaa korse vs takamıyorum :( Eriyorum kan ter içinde kalıyorum bide onu takarsam fenalık geçiririm
Askkus Ravza-yigit eskiler hep böyle yapmış. Bende korse takınca goguslerım aşırı rahatsız oluyordu tulbent sarmıştım günde bir kaç saat kalmadı göbek vs zaten bir iki kere regl olunca hepsi gidiyor
Ravza-yigit Askkus onu da denedim şal tülbent falan ama onlar da oturduğum an toplanıyor hiçbir anlamı kalmıyor
Ravza-yigit Askkus göbeğim de bi tuhaf zaten sanki içinde su var gibi langır langır 😂😂 ödemmi göbek mi anlayamadım umudum ödem olmasından yana 😅😅
Askkus Ravza-yigit göbeğin alt kısmına bağla sadcee bide tüm gün durmasına gerek yok işin olmadığı zamanlarda baglayabılırsn. İş vs yaparken takmazsın