Merhabalar sevgili anneler bir şey merak ediyorum çatı muayenesi bebek kanala inmeden mi yapılıyor yoksa kanala inince mi bakılıyor? 37. Haftamdayım bu hafta kontrolum var bebek aşağıda değil henüz. İnsan ister istemez korkuyor 🙈 size de sormak istedim tecrübelerinizi