39+2yim .Bugün kontrolüm vardı şimdiye kadar hep normal doğum gözüküyordu ama bugün bebegin kafası buyuk olduğu için bebeğin kilosu olduğu için büyük ihtimal sezeryan dedi. Cuma gunu tekrar çağırdı Biraz korku biraz burukluk yaşadım. Aranızda bu durumu yaşayan varmı