zeynozey edaisikkaya evett bide makine ölçümleri yanlış çıktı hep😅 doğumdan öncr ultrason a aldılar 3750 gr, 52 cm denildi kızıma, 3570 gr 50 cm doğdu:)
Hilalgurce damlaguneyerii yani tabiki herkesin kendi görüşü,kendi kararı sezeryan basit bir ameliyat banagöre , ama ciddi bir hastalıkta tabiki bende profesör tercih ederim
zeynozey edaisikkaya verirler muhtemelen 🥹😃 38+3 pazartesiydi bizim, cuma 9 da aç gel demişti bana işte 😂