ftmak Ben de 38+1im ctesi muayene oldum 2850 olmuş kilosu önceki haftaya göre 100 gram bile almamış çok üzüldüm doktorum normal almayabilir uzun zayıf bir bebek dedi o günden beridir kafama takıyorum eşimle annem kızıyorlar niye üzülüyosun diye elimde değil ki o kadar da dikkat ediyorum beslenmeme anlamadım olmayınca olmuyor demek ki eşimin de benim de doğum kilomuz bu civarlarda o yüzden üzülmeyelim canım dua edelim sağlıklılar sağsalim doğsunlar da alırlar kilolarını inşallah