Erayldz
ggamze_akdemir44
Seyda2022
1melekannesi3858 ayni seyleri yasadim ki hala dogurmadm. 3-4 doktor gezdim. Hepsi gerilik var dedi evet. Ama btanesi alinmasi gerekebilir dedi. Diger doktor, gerilik var ama kotu bsey degil bu, minyon bebek olur dedi. Her hfta gel dedi. Gittim ayyy ama okdr uzunki inanin anlatamicam buralari 😂😂 bugun tkrardan devlete gittim, baska doktor bakti, neden gerilik var denilmiski gelisimi ilerlemis bi sknti yok sadece kcuk bi bebek olur dedi. Snra ozele gittik esimle, oradaki zaten gerilik vs var ama cokta kilolu ve uzun boylu olmaz demsti. İlk olarak gerilik 33. Haftada denilmisti, yarin 40 olucaz allahin izniyle. İciniz rahat etmiyorsa baska doktorlara da gorunun muhakkak kkzlar. Hala gerilik vs varsa da dogunca gorecegim artik kim dgru soyluyor km yanls soyluyor. Yemenize icmenize dikkat edin bu surecte. Rabbim saglik şifa versin hepinize ve bebekelrinize 🌼🌼🌼