Tazeanne68 Kızlar 5+3 haftalık gebeyim süt kesiği şeklinde akıntım geldi normal mi sizce bilgisi olan var mı
gizcansen Tazeanne68 evet normal, ben 37.haftadayım akıntım hamileliğim boyunca hep oldu. Hormonlar değiştiği için oluyor. Ama ara ara idrar ve kültür testi yaptırmanızı tavsiye ederim
Tazeanne68 gizcansen idrar yollarında enfeksiyon var demişti ama toz yazdı kullanfm onu başka da bakmadı doktorum
gizcansen Tazeanne68 siz ara ara hatırlatın doktora, idrar ve kültür verebilir miyim diye. 2 ayda bir bakılsa iyi olur. İdrar yolları enfeksiyonu hamileyken tehlikeli