Ebus2045 Seyda_06 ikinci gebeliğim 3 yıl önce yapıldığı için bunda tek doz yapıldı 29. Haftada yani gecen hafta yapildi
Mom_83 Seyda_06 20. Haftada yaptırdım ilk dozu, daha önce tamamlandığı için doktorum 5 yıl içinde olduysan 2. Doza gerek yok dedi
EUEUEU Ebus2045 ilk gebelıgınızde kac doz yapıldınız. Ben 2 doz yaptırmsıtım sımdı tekrar yapmak istiyolar ama aile hekımı gerekde yok dedi öncesinde 2 kere yaptırdıgım için
Yenibirannee EUEUEU bende ilk gebeligimde 2 doz oldum simdi 2. Gebeligim 20. Haftadayken 3. Dozumu olmuştum
Ebus2045 EUEUEU çok net değil ama 2 yada 3 dozdu. Doktorum tercihi bana bıraktı ama bebegede geviyor doğum sırasında onuda korur dedigi için yaptırdım.