Evrem990 26 haftaligim regenenis max.kullaniyorum.1 gunde unutup 2 kere içtim sorun olurmu acaba??benim gibi olan varmi??? Doktorunuza sordunuz mu muane zamanima daha var bende gidince sorucam mutlaka
Pnr_KMRC1 Evrem990 bende yanlışlıkla sabah akşam içmiştim bi sorun olmadı vitamin sonuçta fazlası idrarla atılıyor canım çok tedirgin olursan bol su iç idrarla atarsın🌸
defnezumram Evrem990 içme sen yinede bende unutuyorm o günü es geçiyorum bi sorun olmuyor 33 haftalığım kan değerlerime yeni bakıldı iyi durumda ama unutmamaya çalış ben o yüzden baş ucuma koyuyorm her gün yatarken içiyorum