ahsens Kızlar 13 haftalık hamileyim göbeğim henüz çok çıkmadı çok az bellilik var bir sıkıntı yoktur değil mi bulantı kusma vs derken yeterli beslenemediğim oldu sizce normal mi bu durum ?
Gunay_2412 ahsens normal canm bendede oyle 7 aylik insanlar daha hamileliyimin yeni farkina variyo diwardan
EEzgiicee Bnce korkmanıza gerek yok bnde 1. Gecelikte bulantı ve kusmaktan ilk 3 ayda 9 kg vermiştim doğuma kadar 10 kg geri aldim ve kızım 3650 doğmuştu. Doğuma gittiğimde 6 aylık mi demişlerdi 🤭 Şuanda da 16 haftaligim hala karnım çıkmadı 🥰
gamzecgr EEzgiicee ne kadar geç o kadar iyi zaten ya benim 17 haftalık sanarsın 6 aylık çatlamaya başladım bile
-Minikalbim-1 gamzecgr aaaa ikizse ondandır sizinki normal o zaman 😊 benimki 2. Bu daha çabuk çıktı da
NM_mom Ayda kimse hamile olduğumu bile anlamıyordu karnım çok az şişmişti yani korkulcak bir şey yok, sağlıkla al kucağına🙏🏻🌸