nur0312 benim ilk bebeğimde de aynı sorunu yaşadım ikinciye hamileyim bunda da yasıyorum hatta geçen hafta kıvrana kıvrana ağladım öyle böyle bi agrı yaşamadım gerçekten çok kötü olmustum ama sorun olmadı yani geçiyor bunun icin özellikle doktora gitmedim