kardeleng Haklısın canım biz de ilk şok olmuştuk ben baya üzülmüş ağlamıştım ama doktor böyle bi açıklama yapınca rahatlamıştım baya sen içini ferah tut hiç bişey olmaz inş. Bi arkadaşımın babası da beyin tomografisi çektirmesi gerekmiş amcanın yaş da var beyninde doğuştan olan kist görmüşler ama hiç bir zaman bir sıkıntı yaratmamış daha yeni öğrenmiş düşün. Rabbim derdi olan derman versin 🙏🏻 Sağlıkla kavuşun inşallah