goktekizuhre Gece uyandığımda kanamam vardı baya. Doktor düşük riskim olduğunu söyledi. Cuma günü tekrar gel dedi. Progestan kullanıyorum. Var mı böyle bir şey yaşayan?
Mahirissmoms goktekizuhre ben yaaaadım ama doktorum dediki cok öyle olan oluyormus çünkü sıcaktan dedi doktor dinlenirsin geçer Allah’ın izniyle cnm
kbrmrym96 goktekizuhre bol bol dinlenmelisin ani hareket yapma ağır iş hatta bir süre hiç bir şey yapma morelini yüksek tut
kbrmrym96 Benim 12.haftamda olmuştu bir gün hastanede yattım iğne yaptılar progesteron verdiler öncesinde de dikkat ediyordum ama ondan sonra daha dikkatli olduk bir gün sonra çıktım progesteron kullandım