Esilaminel Merhaba arkadaşlar normal doguma kendi götürdüğümüz kiyafet ile mi giriliyor hastane önlük mü veriyor?
Nkoca Esilaminel ben oğlumu 2013yılımda doğurdum ozaman hastaneden vermişlerdi şuan hamileyim her ihtimale karşı çantama gecelik koydum bende bir kenarda bekliyeyim merak ettim yeni doğum yapanlar yazar belki🤭
Esilaminel ferahdiba cok tesekkür ederim saglikli kolay dogumlar dilerim⚘ Bu arada devlet yada özel hastane farkediyor mu?
Esilaminel Fbt önümüzde ki hafta kontrolüm var sorucam cok teşekkür ederim saglikli kolay dogumlar dilerim⚘
Omerhatice Esilaminel ameliyat onluguyla aliyorlar cnm somra odana geçince sen kendi getirdiklerini giyiyorsun
Merobebe Esilaminel devlette önlük vermiyorlardı en son. Ama özelde önlük veriyorlar. Arkası açık oluyo bu arada😆
Esilaminel Merobebe benim kismetse özelde olucak... Devletide belki merak eden arkadaşlar olur diye sordum... Cok teşekkür ederim saglikli kolay dogumlar dilerim⚘
Irmakelizim06 Esilaminel devlet hastanelerinde vermiyolar diye duydum ne olur ne olmaz diye bi pijamalı takım aldım bide elbise ve sabahlıklı tedbirli olmak lazım